1. GENERELT

Denne nettbutikken eies av Orkla Health AS (org.nr. 986 519 904). For å kunne handle i nettbutikken må du være over 18 år, eller ha foresattes tillatelse.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil og fargeavvik på produktene i nettbutikken. Møllers skal ikke ha noe ansvar hvis produkter er utsolgt, og heller ikke for bilde- eller typografifeil på mollers.no, for eksempel feil i produktbeskrivelsen. Møllers har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Alle bilder på mollers.no skal kun anses som illustrasjoner. Slike illustrasjoner garanterer ikke å gjengi mengden produkter kunden kommer til å motta eller produktets eksakte utseende, funksjon eller opprinnelse.

2. PRISER

Alle priser du ser i nettbutikken vår er oppgitt i norske kroner og inkludert merverdiavgift (25 %). I tillegg kommer porto på NOK 39 per levering. Vi tar forbehold om eventuelle prisfeil og prisjusteringer.

Tilbud og kampanjer er gyldige så lenge vi har varen på lager og innenfor tidsperioden som er oppgitt i kampanjeinformasjonen.

Rabattkoder er kun gyldige på ordinære priser og ikke på allerede nedsatte varer dersom det ikke informert om annet. Noen rabattkoder er personlige. Vi reserverer oss retten til å deaktivere koder og avslutte tilbud dersom vi mistenker svindel. Rabattkoder kan normalt kun brukes én gang.

3. ORDREBEKREFTELSE

For å kunne handle på mollers.no må du godkjenne disse kjøpsbetingelsene, som utgjør den bindende avtalen mellom deg og Møllers, sammen med øvrige opplysninger er gitt på mollers.no.

Når vi mottar ordren vil du få en bekreftelse til din registrerte e-postadresse.

Ordren behandles normalt første arbeidsdag etter at du har fått ordrebekreftelse fra oss. Dersom du legger ordren før kl. 13.00 vil den bli behandlet samme dag. Se mer informasjon om dette under punkt 6 Levering.

Varene som vises på mollers.no skal finnes på lager, men vi tar likevel forbehold om at feil kan oppstå og et produkt kan være utsolgt. Hvis vi ikke klarer å levere i henhold til din bestilling, vil vi kansellere ordren. Du får beskjed om dette på e-post.

4. ABONNEMENT

Møllers Omega-3 kapsler kan bestilles som abonnement. Om du velger å abonnere på Møllers får du 60 kapsler i hver pakke (tilsvarende to måneders forbruk), og levering i postkassen annenhver måned frem til du avbestiller abonnementet. Du faktureres i forkant av hver levering, og det er ingen bindingstid. Ta kontakt med vår kundeservice for avbestilling senest 14 dager før neste forsendelse, for at avbestilling skal

5. BETALING

For en trygg og sikker betaling bruker Møllers Klarna til å gjennomføre betalingen.

Ved bestilling kan du velge å betale med kort eller faktura, og i samarbeid med Klarna AB, tilbyr vi også betaling via faktura. Når du velger Klarna som betalingsmåte, sendes faktura samme dag som varene sendes fra vårt lager.

Du kan velge å betale hele beløpet med en gang, eller dele opp betalingen i mindre deler. Fakturaen forfaller i løpet av 14 dager, og dersom du bruker kredittkort eller debetkort ved betaling – reserverer vi kjøpesummen på kortet ved bestilling og kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Du kan kun bestille til din folkeregistrerte adresse når du velger faktura eller delbetaling, og du må være minst 18 år gammel når du bestiller. Når du har fått fakturaen din kan du velge å delbetale opptil 24 måneder. Ved delbetaling tilkommer den rentesatsen Klarna har satt. Du anbefales derfor å sjekke Klarna sine vilkår og rentesatser før avtale inngås. Ved et kredittkjøp tas det på deg som kunde en kredittopplysning. Ved forsinket eller uteblitt betaling debiteres en avgift, samt forsinkelsesrente.

For å se fullstendige vilkår for Klarna, se linkene nedenfor:

Vi lagrer aldri din kortinformasjon og all informasjon blir sendt kryptert via sikre servere, og du kan laste ned fakturaen din på klarna.no.

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk, og dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev blir sendt til din e-post. Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovverk, og Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurdering og markedsføring. Dersom du har spørsmål som gjelder betaling, ber vi deg derfor om å kontakte Klarnas kundeservice.

6. LEVERING

Vi leverer produktene med Posten, og du får de bestilte produktene send hjem i din postkasse. Vi leverer til .

7. ANGRERETT

Du er beskyttet av lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av 20. juni 2014 nr. 27 («angrerettloven») og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen eller fra den dagen du mottar den første av varene dersom det er inngått en abonnementsavtale.

Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må altså produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet.

Sammen med bekreftelsesmailen sendte vi deg et standard angrerettsskjema, dette er også tilgjengelig her, og dersom du ønsker å angre kjøpet ber vi deg sende oss dette skjemaet eller på annen måte gi oss en utvetydig erklæring om at du ønsker å benytte deg av rettigheter etter angrerettloven. Vi står likevel ikke ansvarlig for å betale returkostnaden ved en eventuell benyttelse av slik angrerett, og du må derfor selv betale de direkte kostnadene for å returnere varen til oss.

8. KLAGER OG REKLAMASJONER

Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar et produkt som er ødelagt, eller et kvalitetsavvik eller mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg ta kontakt med oss så snart som mulig.

Møllers dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.

Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 613 24 509 (åpningstid mandag-fredag kl. 08:00 – 16:00) dersom du har en klage eller reklamasjon.

Tilbakebetaling i forbindelse med reklamasjoner

Ved reklamasjoner blir salgsprisen for mangelfulle vare(r) samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager etter at reklamasjonen er godkjent.

Klageorgan

Vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli fornøyd med Møllers’ produkter, og vår kundebehandling. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd, har du alltid rett til å klage til Forbrukerklageutvalget eller henvise saken til mekling hos Forbrukerrådet. Du kan også benytte deg av Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning (ODR-plattform).

9. SIKKERHET

Vi bruker sikre sider for overføring av ømfintlig informasjon som kortinformasjon og personopplysninger. Du kan selv kontrollere at nettsiden du besøker er sikker ved å se på nettadressen. Vanlige nettadresser begynner med http://, men hvis du befinner deg på en sikker side, begynner den med https://, hvor ”s” står for ”secure”.

10. PERSONVERN OG COOKIES

Møllers er en del av Orkla-konsernet og følger Orklas regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger. Her kan du lese mer om dette.

11. TVISTER

En eventuell tvist vedrørende disse vilkårene skal avgjøres i henhold til norsk lov, av en norsk domstol.

KONTAKTINFORMASJON

Orkla Health AS

Org.nr.: 986 519 904

Adresse: Drammensveien 149 A, 0277 OSLO

Forbrukerservice: 800 80 555

Kundeservice abonnement: 613 24 509