Kjøpsvilkår – mollers.no

GENERELT

    1. Denne nettbutikken eies av Orkla Health AS (org.nr. 986 519 904). For å kunne handle i nettbutikken må du være over 18 år, eller ha foresattes tillatelse.
    2. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil og fargeavvik på produktene i nettbutikken. Möller’s skal ikke ha noe ansvar hvis produkter er utsolgt, og heller ikke for bilde- eller typografifeil på mollers.no, for eksempel feil i produktbeskrivelsen. Möller’s har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Alle bilder på mollers.no skal kun anses som illustrasjoner. Slike illustrasjoner garanterer ikke å gjengi mengden produkter kunden kommer til å motta eller produktets eksakte utseende, funksjon eller opprinnelse.
LES MER OM LEVERING

PRISER

  1. Alle priser du ser i nettbutikken vår er oppgitt i norske kroner og inkludert merverdiavgift (25 %). I tillegg kommer frakt per forsendelse på NOK 29. Vi tar forbehold om eventuelle prisfeil og prisjusteringer.
  2. Tilbud og kampanjer er gyldige så lenge vi har varen på lager og innenfor tidsperioden som er oppgitt i kampanjeinformasjonen.
  3. Rabattkoder er kun gyldige på ordinære priser og ikke på allerede nedsatte varer dersom det ikke informert om annet. Noen rabattkoder er personlige. Vi reserverer oss retten til å deaktivere koder og avslutte tilbud dersom vi mistenker svindel. Rabattkoder kan normalt kun brukes én gang.
Les mer om BETALING

ORDREBEKREFTELSE

  1. For å kunne handle på mollers.no må du godkjenne disse kjøpsbetingelsene, som utgjør den bindende avtalen mellom deg og Orkla Health, sammen med øvrige opplysninger er gitt på mollers.no.
  2. Når vi mottar ordren, får du en bekreftelse til din registrerte e-postadresse.
  3. Ordren behandles normalt første arbeidsdag etter at du har fått ordrebekreftelse fra oss. Dersom du legger ordren før kl. 13.00 vil den bli behandlet samme dag. Se mer informasjon under Levering punkt 6.
  4. Varene som vises på mollers.no skal finnes på lager, men vi tar likevel forbehold om at feil kan oppstå og et produkt kan være utsolgt. Hvis vi ikke klarer å levere i henhold til din bestilling, vil vi kansellere ordren. Du får beskjed om dette på e-post.
LES MER OM KLAGER OG REKLAMASJONER

ABONNEMENT

Foreløpig tilbyr vi ikke abonnementstjenester. Denne tjenesten blir tilgjengelig fra 2022.

Les mer om KONTAKTINFORMASJON

BETALING

  1. For en trygg og sikker betaling bruker mollers.no Klarna til å gjennomføre betalingen. Ved kjøp kan du velge å betale med kort eller faktura.
  2. Fakturaen forfaller i løpet av 14 dager, og dersom du bruker kredittkort eller debetkort ved betaling – reserverer vi kjøpesummen på kortet ved bestilling og kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

 

LEVERING

  1. Vi leverer produktene med tjenesten Helthjem. Du kan enkelt spore din pakke på Helthjem sine sider.
  2. Pakken leveres hjem til deg med avisbud om natten. Du trenger derfor ikke personlig ta imot eller signere for pakken. Helthjem legger pakken trygt på dørmatten eller i postkassen, og sender deg en SMS når pakken er levert. Da kan du ta inn pakken når du står opp om morgenen.
  3. Dersom Helthjem ikke har dekning der du bor, vil pakken leveres på ditt nærmeste hentested. Ler mer på Helthjem sine sider.
  4. mollers.no nettbutikken leverer kun varer i Norge

ANGRERETT

  1. Du er beskyttet av lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av 20. juni 2014 nr. 27 («angrerettloven») og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen eller fra den dagen du mottar den første av varene dersom det er inngått en abonnementsavtale.
  2. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må altså produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet.
  3. Dersom du ønsker å angre kjøpet ber vi deg sende oss angrerettskjemaet, se link under, eller på annen måte gi oss en utvetydig erklæring om at du ønsker å benytte deg av rettigheter etter angrerettloven. Vi står ikke ansvarlig for å betale returkostnaden ved en eventuell benyttelse av slik angrerett, og du må derfor selv betale de direkte kostnadene for å returnere varen til oss.

Du kan lese mer om angreretten i Skjema for opplysninger om angrerett
Last ned og fyll inn Angrerettskjema 

KLAGER OG REKLAMASJONER

  1. Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar et produkt som er ødelagt, eller et kvalitetsavvik eller mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg ta kontakt med oss så snart som mulig.
  2. Möller’s dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.
  3. Ta kontakt med vår forbrukerservice dersom du har en klage eller reklamasjon. Du kan også enkelt fylle ut vårt digitale kontaktformular for reklamasjoner under siden Kontakt Oss.
  4. Tilbakebetaling i forbindelse med reklamasjoner: ved reklamasjoner blir salgsprisen for mangelfulle vare(r) samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager etter at reklamasjonen er godkjent.
  5. Klageorgan: vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli fornøyd med Möllers’ produkter, og vår kundebehandling. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd, har du alltid rett til å klage til Forbrukerklageutvalget eller henvise saken til mekling hos Forbrukerrådet. Du kan også benytte deg av Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning (ODR-plattform).

SIKKERHET

Vi bruker sikre sider for overføring av ømfintlig informasjon som kortinformasjon og personopplysninger. Du kan selv kontrollere at nettsiden du besøker er sikker ved å se på nettadressen. Vanlige nettadresser begynner med http://, men hvis du befinner deg på en sikker side, begynner den med https://, hvor ”s” står for ”secure”.

PERSONVERN OG COOKIES

  1. Möller’s er en del av Orkla-konsernet og følger Orklas regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger. Her kan du lese mer om dette.

TVISTER

  1. En eventuell tvist vedrørende disse vilkårene skal avgjøres i henhold til norsk lov, av en norsk domstol.

KONTAKTINFORMASJON

Orkla Health AS (org.nr.: 986 519 904)
Besøksadresse: Drammensveien 149 A, 0277 OSLO
kundeservice.mollers@orkla.no