Kjøpsvilkår – mollers.no

GENERELT

    1. Denne nettbutikken eies av Orkla Health AS (org.nr. 986 519 904). For å kunne handle i nettbutikken må du være over 18 år, eller ha foresattes tillatelse.
    2. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil og fargeavvik på produktene i nettbutikken. Möller’s skal ikke ha noe ansvar hvis produkter er utsolgt, og heller ikke for bilde- eller typografifeil på mollers.no, for eksempel feil i produktbeskrivelsen. Möller’s har rett til å rette opp slike feil og når som helst å endre eller oppdatere informasjonen. Alle bilder på mollers.no skal kun anses som illustrasjoner. Slike illustrasjoner garanterer ikke å gjengi mengden produkter kunden kommer til å motta eller produktets eksakte utseende, funksjon eller opprinnelse.
LES MER OM LEVERING

PRISER

  1. Alle priser du ser i nettbutikken vår er oppgitt i norske kroner og inkludert merverdiavgift (25 %). I tillegg kommer frakt per forsendelse på NOK 29. Vi tar forbehold om eventuelle prisfeil og prisjusteringer.
  2. Dersom du bestiller en pakke som går til utleveringssted og du ikke henter den, belastes du 69 kr for retursending av pakken. Dersom du ønsker å angre ditt kjøp, vil også 69kr for retursending tilkomme.
  3. Tilbud og kampanjer er gyldige så lenge vi har varen på lager og innenfor tidsperioden som er oppgitt i kampanjeinformasjonen.
  4. Rabattkoder er kun gyldige på ordinære priser og ikke på allerede nedsatte varer dersom det ikke informert om annet. Noen rabattkoder er personlige. Vi reserverer oss retten til å deaktivere koder og avslutte tilbud dersom vi mistenker svindel. Rabattkoder kan normalt kun brukes én gang.
Les mer om BETALING

ORDREBEKREFTELSE

  1. For å kunne handle på mollers.no må du godkjenne disse kjøpsbetingelsene, som utgjør den bindende avtalen mellom deg og Orkla Health, sammen med øvrige opplysninger er gitt på mollers.no.
  2. Når vi mottar ordren, får du en ordrebekreftelse til din registrerte e-postadresse.
  3. Når du har lagt din ordre går den rett til vårt distribusjonssenter for ekspedering slik at den skal nå deg raskt. Det er derfor dessverre ikke mulig å kansellere/endre en ordre etter den er gått igjennom.
  4. Dersom du legger ordren før kl. 12.00 dagtid vil den normalt bli ekspert og sendt til Helthjem samme dag. Legger du ordre etter kl.12.00 vil den eksperes innen neste arbeidsdag. Se mer informasjon under Levering punkt 6.
  5. Varene som vises på mollers.no skal finnes på lager. Hvis vi likevel ikke klarer å levere i henhold til din bestilling, vil vi kansellere ordren. Du får da beskjed om dette på e-post.
LES MER OM KLAGER OG REKLAMASJONER

ABONNEMENT

Hos Møllers.no kan du kjøpe alle våre produkter med en abonnementløsning og spare 10% på hele kjøpet. Du kan selv velge dine favorittprodukter og sette opp en leveransefrekvens som passer ditt ønske og behov. Få produkter levert hjem på døren – enklere blir det ikke!

Les mer om abbonementløsningen her 

Les mer om KONTAKTINFORMASJON

BETALING

  1. For en trygg og sikker betaling bruker mollers.no Klarna til å gjennomføre betalingen. Ved kjøp kan du velge å betale med kort eller faktura.
  2. Fakturaen forfaller i løpet av 14 dager, og dersom du bruker kredittkort eller debetkort ved betaling – reserverer vi kjøpesummen på kortet ved bestilling og kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

 

LEVERING

  1. Vi leverer produktene med tjenesten Helthjem innen 2-4 virkedager. Du kan enkelt spore din pakke på Helthjem sine sider.
  2. Pakken leveres hjem til deg med avisbud om natten. Du trenger derfor ikke personlig ta imot eller signere for pakken. Helthjem legger pakken trygt på dørmatten eller i postkassen, og sender deg en SMS når pakken er levert. Da kan du ta inn pakken når du står opp om morgenen.
  3. Dersom Helthjem ikke har dekning der du bor, vil pakken leveres på ditt nærmeste PostNord hentested. Les mer på Helthjem sine sider.
  4. mollers.no nettbutikken leverer kun varer i Norge

ANGRERETT OG RETUR

Som kunde hos oss har du alltid 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar din pakke.

Ønsker du å returnere din pakke? Slik gjør du:

  1. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 613 24 509 eller e-post: shop@maximsport.no.
    For at vi skal kunne hjelpe deg, trenger vi informasjon om

    • Ordrenummer
    • Varenummer på varen som ønskes å sende i retur
    • Returårsak (valgfritt å oppgi)
  1. Vår kundeservice sender deg en fraktetikett på mail som du printer ut og fester utenpå returpakken.
  2. Pakken leveres til et av Helthjem sine innleveringssteder, finn hentestedet som passer best for deg her (legg inn link: Helthjem | Helthjem)
  3. Husk å feste returetiketten godt på pakken, og stryk over eventuelle gamle etiketter.
    (Vi anbefaler at du sparer på innleveringskvitteringen du får ved retur av pakken)

Vi tar et fast gebyr på 69 kroner for retur av varer du ikke ønsker å beholde.

Når vi har behandlet returen sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Dersom du har valgt faktura, men ikke betalt den, vil varen slettes fra din faktura. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen vil skje innen 7-14 virkedager etter at din retur er godkjent. Du kan logge deg inn på www.klarna.no eller via Klarna app’en for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon.

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt. Bruk gjerne den samme emballasjen du mottok varen i.

Du kan lese mer om angreretten i Skjema for opplysninger om angrerett

KLAGER OG REKLAMASJONER

  1. Vi garanterer at produktene du har bestilt er uten feil og skader når du mottar dem. Dersom du allikevel mottar et produkt som er ødelagt, eller et kvalitetsavvik eller mottok et annet produkt enn du bestilte, ber vi deg ta kontakt med oss så snart som mulig.
  2. Möller’s dekker returkostnaden for reklamasjoner og feilleveringer. Alle reklamasjoner kontrolleres og godkjennes av oss.
  3. Ta kontakt med vår forbrukerservice dersom du har en klage eller reklamasjon, kontaktinformasjon finner du her Kontakt oss – Møllers (mollers.no).
  4. Tilbakebetaling i forbindelse med reklamasjoner: ved reklamasjoner blir salgsprisen for mangelfulle vare(r) samt fraktkostnad kreditert din konto normalt inn fem til ti arbeidsdager etter at reklamasjonen er godkjent.
  5. Klageorgan: vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli fornøyd med Möllers’ produkter, og vår kundebehandling. Dersom du likevel ikke skulle være fornøyd, har du alltid rett til å klage til Forbrukerklageutvalget eller henvise saken til mekling hos Forbrukerrådet. Du kan også benytte deg av Europakommisjonens plattform for nettbasert tvisteløsning (ODR-plattform).

SIKKERHET

Vi bruker sikre sider for overføring av ømfintlig informasjon som kortinformasjon og personopplysninger. Du kan selv kontrollere at nettsiden du besøker er sikker ved å se på nettadressen. Vanlige nettadresser begynner med http://, men hvis du befinner deg på en sikker side, begynner den med https://, hvor ”s” står for ”secure”.

PERSONVERN OG COOKIES

  1. Möller’s er en del av Orkla-konsernet og følger Orklas regler for sikker bruk og behandling av informasjonskapsler og personopplysninger. Her kan du lese mer om dette.

TVISTER

  1. En eventuell tvist vedrørende disse vilkårene skal avgjøres i henhold til norsk lov, av en norsk domstol.

KONTAKTINFORMASJON

Orkla Health AS (org.nr.: 986 519 904)
Besøksadresse: Drammensveien 149 A, 0277 OSLO
kundeservice.mollers@orkla.no