Omega-3-fettsyrene DHA og EPA, som finnes i alle Möller’s produkter, har en rekke positive helseeffekter som er dokumentert i tusenvis av studier fra hele verden.
Her er et lite utvalg studier/dokumentasjon som brukes av Möller’s ernæringseksperter: Klikk på på undersøkelsene for å åpne sammendrag. Mange av sammendragene er på engelsk da studiene er gjort ved anerkjente universiteter og institusjoner over hele verden.
Tran under svangerskapet gir barn med høyere IQ, Universitetet i Oslo Tidlig tilførsel av DHA støtter hjerne og synsfunksjon, Universitet i Tennessee, USA Omega-3 reduserer smerte og stivhet i revmatiske ledd, Universitetet i South Hampton, UK Tran hjelper for å støtte et friskt hjerte og karsystem, Universitetet i Munchen, Tyskland Omega-3 bedrer hjertehelsen, Departement for Klinisk forsking, Italia Omega-3 holder blodårene glatte og fleksible, Unversitetet i Munchen, Tyskland Omega-3 stabiliserer hjerterytmen, Departement for Klinisk forsking, Italia
Våre eksperter har tusenvis av andre studier og publikasjoner. Har du spesielle spørsmål om hvordan og hvorfor Möller's produktene fungerer ta kontakt med oss.
|
|